حوادث اليوم
الجمعة 20 سبتمبر 2024 12:11 صـ 15 ربيع أول 1446 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق

فتاة مدينة نصر عن خالها المتهم باغتصابها: هددني بالطرد لو رفضت

صورة أرشيفية
صورة أرشيفية

شهدت منطقة مدينة نصر حادثة مأساوية، غابت فيها كل المشاعر الإنسانية، بعد اتهام شخص بالاعتداء جنسيًا على ابنة شقيقته التي تبلغ من العمر 17 عامًا، وتهديدها بالطرد من البيت هي ووالدتها حال رفضها الانصياع لرغباته الشيطانية.

ننشر نص التحقيقات في واقعة تعرُّض فتاة للتحرش على يد خالها بمدينة نصر، في القضية التي تحمل رقم 13816 لسنة 2024 جنح برقم حصر 1186 لسنة 2024، حيث جاء في أقوال المجني عليها: “بعد ما خالي اتحرش بيّ، وعرف إن أنا قلت لأمي إني عاوزه أمشي من البيت وفهم أنا قلت ليه كدا، بقى يهددني إنه يضربني ويطردني من البيت لو معملتش اللي هو عاوزه”.

ضرب لأتفه الأسباب

وأضافت المجني عليها في التحقيقات: “كان بيضربني قدام أمي وإخواتي عشان أتفه الأسباب، وكنت فاهمة إنه بيعمل كدا عشان أسبيه يعمل اللي هو عاوزه معايا ومقولش لحد على اللي بيحصل، وفعلًا بعدها بدأ تقريبا كل يوم أو يوم ويوم أول ما يرجع من الشغل أو قبل ما ينزل الشغل ويستنى أمي تنزل الشغل وأخويا الكبير ينزل الشغل بدري عشان ميبقوش موجودين وكان بيحاول دايمًا ينزل إخواتي من البيت عشان ميشوفوش حاجة”.

أماكن حساسة

ووفق ما ورد في نص التحقيقات، تابعت الفتاة المجني عليها: “كان بيقعد يزعق لهم ويقول لهم ميجوش ناجية أوضتي اللي بنام فيها، وكان بيدخل عليا وأنا قاعدة لوحدي ويلمس أماكن حساسة عندي، ويخليني أمسك مناطق حساسة عنده، وكان بيمارس معايا العلاقة، وكنت بحس بوجع جامد، وكنت أقعد أعيط، وكنت أحاول أبعده عني، لما كنت برفض وببعده عني كان يقعد يزعق ويقول لي إنتِ بتعملي كدا ليه؟ وبعد ما يخلص ممارسة العلاقة معايا يقول لي قومي بقى غيري هدومك وروقي البيت أو اتفرجي على التلفزيون مع إخواتك”.

وتابعت المجني عليها: “خالي فضل على الحال دا طول الفترة اللي كنا عايشين فيها معاه في البيت، وكان دايمًا كل ما أمي تيجي تروح عند خالتي أو أي حد كان يرفض إني أروح مع أمي ويقول لها إنه مش لازم تشحططني معاها وتسيبني أنا في البيت عشان يتحرش بيّ، وأنا كنت أقعد أعيط عشان أمي هتسيبني معاه، وفضل على الحال دا لحد ما أبويا خرج من الحبس”.

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found