حوادث اليوم
الجمعة 13 سبتمبر 2024 03:41 صـ 9 ربيع أول 1446 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق

ده جوزي مكنش مأجرني .. هدير عبد الرازق تحاول إنهاء حياتها بعد أزمة فيديو خادش للحياء

هدير عبد الرازق
هدير عبد الرازق

عادت البلوجر هدير عبد الرازق من جديد تتصدر المشهد على صفحات التواصل الاجتماعي فيسبوك وانستجرام، وذلك بعد محاولة إنهاء حياتها بعد مواصلة تداول فيديو خادش للحياء لها مع شخص يدعى زوجها على حد قولها.

هدير عبد الرازق تنهي حياتها

ونشرت البلوجر هدير عبد الرازق، صورة بيدها وهي تحاول تنهي حياتها، عبر خاصية الاستوري على حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام، وعلقت «دي تالت مرة افشل اني اروح لربنا، كافرة بقى مش كافرة مش مهم، أنا مش عارفه هو مش عايزني اروحله ليه، ما خلاص اتحكم عليا بالاعدام مع اهل الأرض».

وتابعت، «هو أنا عملت ايه استاهل عليه دمار حياتي، بالشكل ده، أنا حياتي اتدمرت، ومحدش عنده استعداد يرحم، ارحموني، كفاية أخبار كذب على لساني وللفيديو، المحاولة الرابعة ليا، هرمي نفسي فوق برج القاهرة، عشان اضمن اني همشي من هنا، انتم متعرفوش يعني ايه رحمة ولا انسانية، ولا حتى دين، محدش حاول حتى يساعدني اني ارجع حقي من اللي عمل فيا كدا ومحدش سلط الضوء عليه».

واستكملت، « أنا مهما غلطت، مستاهلش اتفضح بالشكل ده، ده كان جوزي مكنش مأجرني، أنا جوزي طلقني وبيتي اتخرب، ومفضلش غير انهي حياتي، ربنا ياخدني، بالله عليكم كفاية».

هدير عبد الرازق تدافع عن نفسها

وقامت البلوجر هدير عبد الرازق بالدفاع عن نفسها في فيديو سابق عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، رصده موقع تحيا مصر«أنا محتاجة منكم إنكم تسمعوني وإنكم تشيروا اللايف لأن زي ما الناس كلها شافت اللي حصل، أنا برضه محتاجة إن الحاجة اللي هقولها توصل للعالم كله».

وتابعت، «طبعا كلكم عارفين المشكلة اللي حصلتلي، واللي مريت بيه الفترة اللي فاتت، وبالنسبة الترند اللي طالع باسمي اليومين دول، طبعا شكلي باين اني مش أحسن حاجه، وسمعتي مبقتش موجودة اصلا، وحياتي شبه اتدمرت».

واكدت أن تم القبض عليها من قبل بسبب طريقة المحتوى الذي تقدمه وليس بسبب الفيديو المنتشر عبر صفحات التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام وفيسبوك، «الشخص الظاهر معايا في الفيديو ده جوزي، أهو اللي كان معايا وأدي الحظاظة اللي في إيده اللي كانت ظاهرة في الفيديو، أنا بيجيلي عروض كتير غلط بس أنا مبعملش حاجة».

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found